کد خبر: ۸۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

عکس| مهدی هاشمی‌نسب، یاغی بزرگ فوتبال ایران به استقلال بازگشت

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مهدی هاشمی نسب به کادرفنی این تیم اضافه شد.
عکس| مهدی هاشمی‌نسب، یاغی بزرگ فوتبال ایران به استقلال بازگشت
آفتاب‌‌نیوز :

پس از هفته‌ها بحث و گمانه زنی‌های متعدد و انتشار اخبار و شایعات متفاوت، سرانجام باشگاه استقلال با مهدی هاشمی نسب برای حضور در جمع کادرفنی این تیم به توافق رسید و یاغی فوتبال ایران به صورت رسمی به این تیم بازگشت.

بازیکن سابق آبی‌ها که از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است، در سال‌های اخیر یکی از دستیاران نکونام بوده و حتی پیش از شروع اولین تمرین استقلال، در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد.

اما از فردای آن روز و در شرایطی که آبی‌ها برای برگزاری نخستین جلسه تمرینی خود آماده می‌شدند، هاشمی نسب تیم را همراهی نکرد تا برخی اخبار گوناگون درخصوص وی منتشر شود و خبرنگاران چندین بار درخصوص آخرین وضعیت او، از نکونام سوالاتی را مطرح کردند.

هاشمی نسب حتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد و چند روز پیش نیز در مصاحبه با ورزش سه، حضور در کادرفنی استقلال را تکذیب کرد، ولی در نهایت و پس از صحبت‌های شکل گرفته بین طرفین، او به جمع دستیاران نکونام اضافه شد.

باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشت:

مهدی هاشمی‌نسب پیشکسوت باشگاه استقلال پس از جلسه با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به عنوان مربی استقلال امضا کرد و قرار است در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت پس از مصاف امروز شرکت کند.

بدین ترتیب و پس از برگزاری دیدار امروز برابر صنعت نفت، هاشمی نسب از روز‌های آینده به تمرینات استقلال اضافه می‌شود تا یاغی فوتبال ایران یک بار دیگر به تیم سابقش بازگردد.

یاغی بزرگ فوتبال ایران به استقلال بازگشت

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین